| Site Home | · Help · Search · Members · Calendar · |
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Xperience |
Posted: April 15, 2006 11:26 am
|
|
Member Traceur ![]() ![]() Group: Members Posts: 21 Member No.: 872 Joined: March 16, 2006 |
Kijk maar even: http://www.leparkourmovies.be/leparkourmov...peedParkour.wmv En geef je commentaar. ik ben degene in de donkere broek. Let niet op de rol van die met die lichte broek (Luuk), hehehe We hebben ons die dag vooral gericht op hoge en verre sprongen, dus geen technishe shit, behalve dan natuurlijk de rol -------------------- //Xperience
|
| Basjuh |
Posted: April 15, 2006 12:06 pm
|
|
Professional Traceur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1149 Member No.: 270 Joined: December 13, 2004 |
sorry als je je nu kut voelt maar het is echt bar slecht.
zie geen uitgewerkte technieken, die ene gast knalt als een zandzak neer bij het "rollen" wat ie doet. zit amper snelheid in en teveel grote drops (die jullie niet goed aankunnen). denk niet dat je het idee achter parkour helemaal snapt als je dit soort filmpjes maakt die het niveau weer omlaag trekken. en het is best als je je focust op 1 ding op 1 dag, maar als het er dan zo uitziet hoeft er niemand een filmpje van te zien denk ik. maarja tegen je eigen filmpjes kijk je altijd anders. vooral als je er trots op bent. |
| peter |
Posted: April 15, 2006 12:46 pm
|
![]() Professional Traceur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 473 Member No.: 574 Joined: August 22, 2005 |
ik ben het eens bas
hoelang zijn jullie nou bezig ? & trainen jullie vaak ? -------------------- |
| Xperience |
Posted: April 15, 2006 01:27 pm
|
|
Member Traceur ![]() ![]() Group: Members Posts: 21 Member No.: 872 Joined: March 16, 2006 |
Ik was op mijn nek gevallen, dus nu is hij gestopt, want hij vint het te gevaarlijk
-------------------- //Xperience
|
| Xperience |
Posted: April 15, 2006 01:32 pm
|
|
Ik doe het nu trouwens paar maanden en hij denk ik paar dagen op dat moment
|
| MxS |
Posted: April 15, 2006 01:52 pm
|
||
|
Professional Traceur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 656 Member No.: 73 Joined: July 17, 2004 |
Juist als beginners moet je je op die technische shit oefenen. Laat die grote en verre sprongen nog maar achterwege daar heb je niks aan behalve dat je je knieen naar de klote helpt. -------------------- It's not how you fall, It's how you land
|
||
| nox |
Posted: April 15, 2006 02:28 pm
|
![]() Professional Traceur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 118 Member No.: 388 Joined: April 01, 2005 |
als jij het al een paar maanden doet en hij een paar dagen maar jullie skils zijn even hoog en gelijk aan elkaar dan doe jij iets niet goeds.
en de reden dat jij niks van de roll voelt komt omdat je die doet in een zandbak, probeer het eens op iets hards bijv steen dan denk je er zeker anders over, en er moet meer snelheid in zitten, da zij basje ok al maar dat is iets wat je niet vaak genoeg kan zeggen. en als je op je nek valt betekent dat je met dingen bezig bent die je niet kan, das fout! dus een tip voor jouw: train eerst de basis technieken en hou het op grond niveau. |
| Dead & Alive |
Posted: April 15, 2006 03:52 pm
|
![]() traceur ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 59 Member No.: 373 Joined: March 01, 2005 |
Als ik al die sprongen in het filmpje heb gezien en hoe jullie rollen wil ik geeneens weten hoe jij op je nek bent gevallen
|
| Xperience |
Posted: April 15, 2006 06:47 pm
|
|
Probeer eens een salto achterover via de muur zonder bescherming en zonder dat je het ooit hebt gedaan
|
| Chaos |
Posted: April 15, 2006 07:59 pm
|
|
Professional Traceur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1116 Member No.: 38 Joined: May 18, 2004 |
denk dat het meeste al gezegt is, ga niet eens de lucht in kijken als je nog niet zo lang bezig ben. begin gewoon laag bij de grond. Leer daar goed je technieken. en dan kan je msichien een beetje de lucht in..
De reden dat jij je rollen niet voelt is omdat je eerst land, en dan rolt. Dat moet tegelijk en als jij dat zo doen breek je je mischien je sleutelbeen door de kracht die er op komt te staan. -------------------- "I don't know why people want to put flair into their shit. It's like putting chocolate into everything you eat. It's unhealthy, unneeded, and down right tastes nasty half the time."
SovXietday |
![]() |
![]() ![]() ![]() |